Transfers/ Gerüchte TSL 2010/2011
-
GastGa
Beitrag
Riise hat aber noch einen 1 Jahr laufenden Vertrag (laut TM.de: bis 30.06.2009); das heißt wir müssen dann acuh für den blechen. Und wenn man den Marktwert mal so kurz betrachtet.... 12.500.000 € (laut TM.de) dann kann man den direkt vergessen. Ich glaube L'pool will um die 15 Mille für den haben... also Ende aus... außerdem haben wir Hakan Balta und V. Yaman. Sind zwar nicht mit RIISE zu vergleichen aber die reichen uns... in Rahmen unserer finanziellen Verhältnisse zur Zeit.
-
UltrAslan-66
- Fussball-Gott

Beitrag
15mio?!?
vertrag läuft nur noch ein jahr.....also ablöse ist dann meistens weniger als sein marktwert
vertrag läuft nur noch ein jahr.....also ablöse ist dann meistens weniger als sein marktwert
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
ahsooo riise ist LV????
na dann denke ich vergessen wirs direkt
weil hakan kadir balta und Volkan Yaman (evtl. auch Anil Karaer) reichen völlig aus
da brauchen wir nicht noch unnötig 10-15 mio ausgeben
bei IV oder RV würde ich sagen ok
weil vorallem RV wäre ein Star perfekt
da sehe ich schwächen...
aber mal sehn
na dann denke ich vergessen wirs direkt
weil hakan kadir balta und Volkan Yaman (evtl. auch Anil Karaer) reichen völlig aus
da brauchen wir nicht noch unnötig 10-15 mio ausgeben
bei IV oder RV würde ich sagen ok
weil vorallem RV wäre ein Star perfekt
da sehe ich schwächen...
aber mal sehn
-
Muri
- Moderator

Beitrag
İ. DAĞAŞAN SİVAS`TA

Sivasspor, Bursasporlu İbrahim Dağaşan ile el sıkıştı. Geçtiğimiz sezonun flaş takımı Sivasspor, transferde ilk atağını gerçekleştirdi.
Kırmızı-Beyazlılar, dış transferde Bursasporlu İbrahim Dağaşan ile anlaşmaya vararak sezonun ilk imzasını attırmış oldu.
Yaklaşık 4 yıldır Bursaspor’da forma giyen ve orta sahanın sağında görev yapan genç oyuncuyla Yönetimin 3 yıllık ön protokole imza attığı öğrenilirken, bu futbolcu kampa katılacak.
Orta sahada mücadeleci ve hırslı futboluyla göze batan İbrahim Dağaşan, orta alanda Sivasspor’un gücüne güç katacak yeteneklerden birisi olacak. Öte yandan Sivasspor bir yerli fubolcu daha kadrosuna katacak.
Quelle
-------------------------------------------------------------------------------
RAFAEL SİVAS`A YAKIN!
Sivasspor, Vestel Manisaspor’un golcüsü Rafael için girişimlere başladı.
Geçtiğimiz sezon beklenen çıkışı yapamayarak ligden düşen Vestel Manisaspor’un golcüsü Rafael için Sivasspor transfer çalışmaları başlattı.
İç transferi büyük ölçüde tamamlayan Sivasspor, dış transferde Bursasporlu İbrahim Dağaşan ile anlaşmaya vardı. Sivasspor ilk transferini gerçekleştirirken ikinci transfer için de düğmeye bastı.
Sivasspor, bu sezon Süper Lig’e veda eden Manisaspor’dan Rafael için de girişimlerine başladığı öğrenilirken, Manisaspor Yönetiminden yanıt beklediğıi gelen haberler arasında. Her iki kulübün arasında maddi yönde görüşmelerin yapıldığı Sivasspor’un golcü futbolcu için indirime gidilmesi beklendiği öğrenildi.
Sivasspor Yönetiminini Brezilyalı oyuncunun kadroya katılması için yoğun çaba sarf ettiği bildirilirken, bu transfer için Yiğido’nun takasta önerdiği gelen haberler arasında.
Quelle

Sivasspor, Bursasporlu İbrahim Dağaşan ile el sıkıştı. Geçtiğimiz sezonun flaş takımı Sivasspor, transferde ilk atağını gerçekleştirdi.
Kırmızı-Beyazlılar, dış transferde Bursasporlu İbrahim Dağaşan ile anlaşmaya vararak sezonun ilk imzasını attırmış oldu.
Yaklaşık 4 yıldır Bursaspor’da forma giyen ve orta sahanın sağında görev yapan genç oyuncuyla Yönetimin 3 yıllık ön protokole imza attığı öğrenilirken, bu futbolcu kampa katılacak.
Orta sahada mücadeleci ve hırslı futboluyla göze batan İbrahim Dağaşan, orta alanda Sivasspor’un gücüne güç katacak yeteneklerden birisi olacak. Öte yandan Sivasspor bir yerli fubolcu daha kadrosuna katacak.
Quelle
-------------------------------------------------------------------------------
RAFAEL SİVAS`A YAKIN!
Sivasspor, Vestel Manisaspor’un golcüsü Rafael için girişimlere başladı.
Geçtiğimiz sezon beklenen çıkışı yapamayarak ligden düşen Vestel Manisaspor’un golcüsü Rafael için Sivasspor transfer çalışmaları başlattı.
İç transferi büyük ölçüde tamamlayan Sivasspor, dış transferde Bursasporlu İbrahim Dağaşan ile anlaşmaya vardı. Sivasspor ilk transferini gerçekleştirirken ikinci transfer için de düğmeye bastı.
Sivasspor, bu sezon Süper Lig’e veda eden Manisaspor’dan Rafael için de girişimlerine başladığı öğrenilirken, Manisaspor Yönetiminden yanıt beklediğıi gelen haberler arasında. Her iki kulübün arasında maddi yönde görüşmelerin yapıldığı Sivasspor’un golcü futbolcu için indirime gidilmesi beklendiği öğrenildi.
Sivasspor Yönetiminini Brezilyalı oyuncunun kadroya katılması için yoğun çaba sarf ettiği bildirilirken, bu transfer için Yiğido’nun takasta önerdiği gelen haberler arasında.
Quelle
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
Rafet zu Sivas das freut mich
dann ist platz für Mehmet yildiz bei GS
und endlich spielt Rafet bei ner Mannschaft die ma etwas höher ist
als Samsun und Manisa
also laut maraton.com
hat Mehmet Yildiz ausdrücklich gesagt:
wenn sie mich gehen lassen, ich bin ein professioneller Fußballspieler
ich würde gerne zu GS kommen

dann ist platz für Mehmet yildiz bei GS
und endlich spielt Rafet bei ner Mannschaft die ma etwas höher ist
als Samsun und Manisa
also laut maraton.com
hat Mehmet Yildiz ausdrücklich gesagt:
wenn sie mich gehen lassen, ich bin ein professioneller Fußballspieler
ich würde gerne zu GS kommen
-
Muri
- Moderator

Beitrag
http://www.fussball-foren.net/fussball15982-756.html
scroll mal ganz runter!
Ardinho_U-Esk hat geschrieben: dann ist platz für Mehmet yildiz bei GS
scroll mal ganz runter!
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
wo kommt das denn herMuri hat geschrieben:Ardinho_U-Esk hat geschrieben: dann ist platz für Mehmet yildiz bei GShttp://www.fussball-foren.net/fussball15982-756.html
scroll mal ganz runter!
-
Muri
- Moderator

Beitrag
Wie wo kommt das denn her?Ardinho_U-Esk hat geschrieben:wo kommt das denn herMuri hat geschrieben:Ardinho_U-Esk hat geschrieben: dann ist platz für Mehmet yildiz bei GShttp://www.fussball-foren.net/fussball15982-756.html
scroll mal ganz runter!
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
kleiner scherzMuri hat geschrieben:Wie wo kommt das denn her?Ardinho_U-Esk hat geschrieben:wo kommt das denn her