Transfer dönemi başlıyor
Futbolda birinci transfer dönemi 9 Haziran- 1 Eylül tarihleri arasını kapsıyor. Kulüpler, anlaştıkları oyuncularla bu tarihler arasında resmi sözleşme imzalayabilecek. Ara transfer dönemi olarak da adlandırılan ikinci transfer dönemi ise 5 Ocak-2 Şubat 2009 tarihleri arasında olacak.
Transfers/ Gerüchte TSL 2010/2011
-
GastGa
Beitrag
Dat wär n Ding wenn Hleb zu GS kommt
Gözler Hleb'de
17. şampiyonluğuna ulaşan Galatasaray, dünya yıldızlarını kadrosuna katarak Avrupa'yı sarsmak için kolları sıvadı. Adnan Polat, Deco'dan sonra Arsenal'in 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Alexander Hleb için harekete geçti. Belaruslu yıldızı Barcelona ve İnter de istiyor
MÜTHİŞ BİR YILDIZ
2007-2008 sezonunda mutlu sona ulaşan
Galatasaray, şampiyonluğu karnaval havasında kutlarken; yönetim adeta yıldırım hızıyla şampiyona yakışır bir kadro kurmak için kolları sıvadı. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde finali hedeflediklerini belirten başkan Adnan Polat, "Müthiş transferler yaparak Avrupa'yı sarsacağız" dedi. Galatasaray Başkanı Adnan Polat, Barcelona'nın Portekizli yıldızı Deco'dan sonra şimdi de Arsenal'in Belaruslu futbolcusu Alexander Hleb için düğmeye bastı.
DEVLER DE PEŞİNDE
BARCELONA ve İnter'in de istediği 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Hleb, 2005'ten beri Arsenal formasını giyiyor. Bu sezon 40 maçta oynayan Hleb, 4 gol kaydetti. Müthiş sürati ve attığı bazuka gibi sert şutlarla adından söz ettiren 1.81 boyundaki Belaruslu futbolcu, milli takım formasını da giyiyor. 2010'a kadar Arsenal ile sözleşmesi olan Hleb'in maliyetinin 10 milyon euro civarında olduğu belirtilirken, G.Saray'ın bu futbolcuyu 15 gün içinde İstanbul'a getirebileceği iddia edildi.
HLEB KiMDiR?
Doğum tarihi: 1 Mayıs 1981
Doğum yeri: Minsk
Boyu: 1.81 m
Kilo: 75 kg
Mevki: Orta saha
Forma numarası: 13
Kariyeri: 238 maç / 24 gol
Milli Takım: 37 maç / 4 gol
Sözleşme bitiş tarihi: 2010
OYNADIĞI TAKIMLAR:
1999-2000..................Bate
2000-2005...........Stuttgart
2005-......................Arsenal
ÇAĞDAŞ DOĞAN
Fotomac![]()
![]()
Dat wär n Ding wenn Hleb zu GS kommt
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
unmöglich der ist kurz vor einem Wechel zu InterUSi2310 hat geschrieben:Gözler Hleb'de
17. şampiyonluğuna ulaşan Galatasaray, dünya yıldızlarını kadrosuna katarak Avrupa'yı sarsmak için kolları sıvadı. Adnan Polat, Deco'dan sonra Arsenal'in 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Alexander Hleb için harekete geçti. Belaruslu yıldızı Barcelona ve İnter de istiyor
MÜTHİŞ BİR YILDIZ
2007-2008 sezonunda mutlu sona ulaşan
Galatasaray, şampiyonluğu karnaval havasında kutlarken; yönetim adeta yıldırım hızıyla şampiyona yakışır bir kadro kurmak için kolları sıvadı. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde finali hedeflediklerini belirten başkan Adnan Polat, "Müthiş transferler yaparak Avrupa'yı sarsacağız" dedi. Galatasaray Başkanı Adnan Polat, Barcelona'nın Portekizli yıldızı Deco'dan sonra şimdi de Arsenal'in Belaruslu futbolcusu Alexander Hleb için düğmeye bastı.
DEVLER DE PEŞİNDE
BARCELONA ve İnter'in de istediği 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Hleb, 2005'ten beri Arsenal formasını giyiyor. Bu sezon 40 maçta oynayan Hleb, 4 gol kaydetti. Müthiş sürati ve attığı bazuka gibi sert şutlarla adından söz ettiren 1.81 boyundaki Belaruslu futbolcu, milli takım formasını da giyiyor. 2010'a kadar Arsenal ile sözleşmesi olan Hleb'in maliyetinin 10 milyon euro civarında olduğu belirtilirken, G.Saray'ın bu futbolcuyu 15 gün içinde İstanbul'a getirebileceği iddia edildi.
HLEB KiMDiR?
Doğum tarihi: 1 Mayıs 1981
Doğum yeri: Minsk
Boyu: 1.81 m
Kilo: 75 kg
Mevki: Orta saha
Forma numarası: 13
Kariyeri: 238 maç / 24 gol
Milli Takım: 37 maç / 4 gol
Sözleşme bitiş tarihi: 2010
OYNADIĞI TAKIMLAR:
1999-2000..................Bate
2000-2005...........Stuttgart
2005-......................Arsenal
ÇAĞDAŞ DOĞAN
Fotomac![]()
![]()
Dat wär n Ding wenn Hleb zu GS kommt
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kannMuri hat geschrieben:Wer hat denn diesen Thread umbennant??
Transfersmarkt Tu
rk
cell Süperlig: Saison 2008/2009
![]()
ach quatschMuri hat geschrieben:FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...
Quelle: Verkac auf FOX TV
-
Muri
- Moderator

Beitrag
Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht!Ardinho_U-Esk hat geschrieben:guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kannMuri hat geschrieben:Wer hat denn diesen Thread umbennant??
Transfersmarkt Tu
rk
cell Süperlig: Saison 2008/2009
![]()
![]()
![]()
ach quatschMuri hat geschrieben:FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...
Quelle: Verkac auf FOX TV
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
schalke will ihn auch gar nicht hergebenMuri hat geschrieben:Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht!Ardinho_U-Esk hat geschrieben:guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kannMuri hat geschrieben:Wer hat denn diesen Thread umbennant??
Transfersmarkt Tu
rk
cell Süperlig: Saison 2008/2009
![]()
![]()
![]()
ach quatschMuri hat geschrieben:FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...
Quelle: Verkac auf FOX TV
-
Muri
- Moderator

Beitrag
Wieso bist du dir da so sicher?Ardinho_U-Esk hat geschrieben:schalke will ihn auch gar nicht hergebenMuri hat geschrieben:Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht!Ardinho_U-Esk hat geschrieben: guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kann![]()
![]()
ach quatsch
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
das ist doch klarMuri hat geschrieben:Wieso bist du dir da so sicher?Ardinho_U-Esk hat geschrieben:schalke will ihn auch gar nicht hergebenMuri hat geschrieben: Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht!