Transfers/ Gerüchte TSL 2010/2011

Alles zum türkischen Fußball. Süper Lig. Top-Clubs: Galatasaray SK, Fenerbahce SK, Trabzonspor, Besiktas JK.
Benutzeravatar
lion86
Super-Moderator
Super-Moderator
Beiträge: 2381
Registriert: 12.07.2007 17:33

12.05.2008 06:05

Transfer dönemi başlıyor

Futbolda birinci transfer dönemi 9 Haziran- 1 Eylül tarihleri arasını kapsıyor. Kulüpler, anlaştıkları oyuncularla bu tarihler arasında resmi sözleşme imzalayabilecek. Ara transfer dönemi olarak da adlandırılan ikinci transfer dönemi ise 5 Ocak-2 Şubat 2009 tarihleri arasında olacak.
Ga
Gast

12.05.2008 11:46

Gözler Hleb'de


17. şampiyonluğuna ulaşan Galatasaray, dünya yıldızlarını kadrosuna katarak Avrupa'yı sarsmak için kolları sıvadı. Adnan Polat, Deco'dan sonra Arsenal'in 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Alexander Hleb için harekete geçti. Belaruslu yıldızı Barcelona ve İnter de istiyor

MÜTHİŞ BİR YILDIZ
2007-2008 sezonunda mutlu sona ulaşan
Galatasaray, şampiyonluğu karnaval havasında kutlarken; yönetim adeta yıldırım hızıyla şampiyona yakışır bir kadro kurmak için kolları sıvadı. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde finali hedeflediklerini belirten başkan Adnan Polat, "Müthiş transferler yaparak Avrupa'yı sarsacağız" dedi. Galatasaray Başkanı Adnan Polat, Barcelona'nın Portekizli yıldızı Deco'dan sonra şimdi de Arsenal'in Belaruslu futbolcusu Alexander Hleb için düğmeye bastı.

DEVLER DE PEŞİNDE
BARCELONA ve İnter'in de istediği 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Hleb, 2005'ten beri Arsenal formasını giyiyor. Bu sezon 40 maçta oynayan Hleb, 4 gol kaydetti. Müthiş sürati ve attığı bazuka gibi sert şutlarla adından söz ettiren 1.81 boyundaki Belaruslu futbolcu, milli takım formasını da giyiyor. 2010'a kadar Arsenal ile sözleşmesi olan Hleb'in maliyetinin 10 milyon euro civarında olduğu belirtilirken, G.Saray'ın bu futbolcuyu 15 gün içinde İstanbul'a getirebileceği iddia edildi.

HLEB KiMDiR?
Doğum tarihi: 1 Mayıs 1981
Doğum yeri: Minsk
Boyu: 1.81 m
Kilo: 75 kg
Mevki: Orta saha
Forma numarası: 13
Kariyeri: 238 maç / 24 gol
Milli Takım: 37 maç / 4 gol
Sözleşme bitiş tarihi: 2010

OYNADIĞI TAKIMLAR:

1999-2000..................Bate
2000-2005...........Stuttgart
2005-......................Arsenal
ÇAĞDAŞ DOĞAN

Fotomac :lol: :lol:


Dat wär n Ding wenn Hleb zu GS kommt :D
Ardinho_U-Esk
Moderator
Moderator
Beiträge: 1076
Registriert: 19.10.2006 15:51

12.05.2008 12:46

USi2310 hat geschrieben:
Gözler Hleb'de


17. şampiyonluğuna ulaşan Galatasaray, dünya yıldızlarını kadrosuna katarak Avrupa'yı sarsmak için kolları sıvadı. Adnan Polat, Deco'dan sonra Arsenal'in 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Alexander Hleb için harekete geçti. Belaruslu yıldızı Barcelona ve İnter de istiyor

MÜTHİŞ BİR YILDIZ
2007-2008 sezonunda mutlu sona ulaşan
Galatasaray, şampiyonluğu karnaval havasında kutlarken; yönetim adeta yıldırım hızıyla şampiyona yakışır bir kadro kurmak için kolları sıvadı. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde finali hedeflediklerini belirten başkan Adnan Polat, "Müthiş transferler yaparak Avrupa'yı sarsacağız" dedi. Galatasaray Başkanı Adnan Polat, Barcelona'nın Portekizli yıldızı Deco'dan sonra şimdi de Arsenal'in Belaruslu futbolcusu Alexander Hleb için düğmeye bastı.

DEVLER DE PEŞİNDE
BARCELONA ve İnter'in de istediği 27 yaşındaki ofansif orta saha oyuncusu Hleb, 2005'ten beri Arsenal formasını giyiyor. Bu sezon 40 maçta oynayan Hleb, 4 gol kaydetti. Müthiş sürati ve attığı bazuka gibi sert şutlarla adından söz ettiren 1.81 boyundaki Belaruslu futbolcu, milli takım formasını da giyiyor. 2010'a kadar Arsenal ile sözleşmesi olan Hleb'in maliyetinin 10 milyon euro civarında olduğu belirtilirken, G.Saray'ın bu futbolcuyu 15 gün içinde İstanbul'a getirebileceği iddia edildi.

HLEB KiMDiR?
Doğum tarihi: 1 Mayıs 1981
Doğum yeri: Minsk
Boyu: 1.81 m
Kilo: 75 kg
Mevki: Orta saha
Forma numarası: 13
Kariyeri: 238 maç / 24 gol
Milli Takım: 37 maç / 4 gol
Sözleşme bitiş tarihi: 2010

OYNADIĞI TAKIMLAR:

1999-2000..................Bate
2000-2005...........Stuttgart
2005-......................Arsenal
ÇAĞDAŞ DOĞAN

Fotomac :lol: :lol:


Dat wär n Ding wenn Hleb zu GS kommt :D
unmöglich der ist kurz vor einem Wechel zu Inter :!:
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

12.05.2008 12:56

FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...

Quelle: Verkac auf FOX TV :D
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

12.05.2008 12:58

Wer hat denn diesen Thread umbennant?? :D

Transfers :?: markt Tu :!: rk :!: cell Süperlig: Saison 2008/2009
:D :D
Ardinho_U-Esk
Moderator
Moderator
Beiträge: 1076
Registriert: 19.10.2006 15:51

12.05.2008 13:01

Muri hat geschrieben:Wer hat denn diesen Thread umbennant?? :D

Transfers :?: markt Tu :!: rk :!: cell Süperlig: Saison 2008/2009
:D :D
guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kann :lol: :lol:

Muri hat geschrieben:FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...

Quelle: Verkac auf FOX TV :D
ach quatsch ;-)
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

12.05.2008 13:11

Ardinho_U-Esk hat geschrieben:
Muri hat geschrieben:Wer hat denn diesen Thread umbennant?? :D

Transfers :?: markt Tu :!: rk :!: cell Süperlig: Saison 2008/2009
:D :D
guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kann :lol: :lol:

Muri hat geschrieben:FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...

Quelle: Verkac auf FOX TV :D
ach quatsch ;-)
Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht! :wink:
Ardinho_U-Esk
Moderator
Moderator
Beiträge: 1076
Registriert: 19.10.2006 15:51

12.05.2008 13:18

Muri hat geschrieben:
Ardinho_U-Esk hat geschrieben:
Muri hat geschrieben:Wer hat denn diesen Thread umbennant?? :D

Transfers :?: markt Tu :!: rk :!: cell Süperlig: Saison 2008/2009
:D :D
guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kann :lol: :lol:

Muri hat geschrieben:FB soll sich mit Kevin Kuranyi einig sein...

Quelle: Verkac auf FOX TV :D
ach quatsch ;-)
Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht! :wink:
schalke will ihn auch gar nicht hergeben
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

12.05.2008 13:23

Ardinho_U-Esk hat geschrieben:
Muri hat geschrieben:
Ardinho_U-Esk hat geschrieben: guck dir die Fehler an dann ist doch klar das ich es nicht sein kann :lol: :lol:

ach quatsch ;-)
Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht! :wink:
schalke will ihn auch gar nicht hergeben
Wieso bist du dir da so sicher? :D
Ardinho_U-Esk
Moderator
Moderator
Beiträge: 1076
Registriert: 19.10.2006 15:51

12.05.2008 13:36

Muri hat geschrieben:
Ardinho_U-Esk hat geschrieben:
Muri hat geschrieben: Ich hoffe, dass es nicht stimmt denn wir brauchen ihn nicht! :wink:
schalke will ihn auch gar nicht hergeben
Wieso bist du dir da so sicher? :D
das ist doch klar :!:
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

12.05.2008 13:38

Werden wir sehen..
Ardinho_U-Esk
Moderator
Moderator
Beiträge: 1076
Registriert: 19.10.2006 15:51

12.05.2008 13:40

werden wir :P

Zurück zu „Fussball Türkei“