also aller schlimmstens 4.
was auch gut ist
Besiktas
-
Muri
- Moderator

Beitrag
Flaş! Beşiktaş'ın Süper Lig'in 29. haftasında oynadığı Fenerbahçe karşılaşmasında, Siyah Beyazlı taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler ve küfürlü tezahürat nedeniyle, profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş'a 1 maç seyircisiz, 1 maç saha kapama ve toplam 80.000 YTL para cezası verdi.
Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
Beitrag
was soll dsa sein?Muri hat geschrieben:Flaş! Beşiktaş'ın Süper Lig'in 29. haftasında oynadığı Fenerbahçe karşılaşmasında, Siyah Beyazlı taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler ve küfürlü tezahürat nedeniyle, profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş'a 1 maç seyircisiz, 1 maç saha kapama ve toplam 80.000 YTL para cezası verdi.
Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
-
Muri
- Moderator

Beitrag
Ich weiß nicht ich hätte gesagt, dass man ein Spiel ohne Fans spielt und eins in einem anderen Stadion doch unten steht ja das hier "Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak." Ich hab keine Ahnung...Wollyhood hat geschrieben:was soll dsa sein?Muri hat geschrieben:Flaş! Beşiktaş'ın Süper Lig'in 29. haftasında oynadığı Fenerbahçe karşılaşmasında, Siyah Beyazlı taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler ve küfürlü tezahürat nedeniyle, profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş'a 1 maç seyircisiz, 1 maç saha kapama ve toplam 80.000 YTL para cezası verdi.
Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
-
Muri
- Moderator

Beitrag
Hier nochmals die Strafen für BJK und FB von tff.org
BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında; 29.03.2008 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - FENERBAHÇE Turkcell Süper Lig futbol müsabakasında taraftarların çirkin ve kötü tezahüratta bulunması nedeniyle cezalandırılma istemi ile kurulumuza sevk edilen adı geçen kulübe; daha önce 10.11.2007 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - SİVASSPOR futbol müsabakasında, taraftarların çirkin ve kötü tezahüratta bulunmaları nedeniyle Kurulumuzun 27.11.2007 tarih ve 2007-2008/368 E. ve 2007/530 K. Sayılı kararı ile 30.000.-YTL para cezası verilmiş, 16.12.2007 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - MKE ANKARAGÜCÜ futbol müsabakasında, kötü tezahürat fiili aynı sezon içinde ikinci kez tekrar edildiğinden Kurulumuzun 27.12.2007 tarih ve 2007-2008/519 E. ve 2007/712 K. Sayılı kararı ile F.D.T.nin 31/3 maddesi uyarınca anılan Kulübe 1 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmiş ve bu kararlar kesinleşmiş olmakla, çirkin ve kötü tezahürat fiili aynı sezon içinde 3. kez tekrar edildiğinden F.D.T.nın 31/4. maddesine göre anılan kulübe takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI ile 30.000 YTL PARA CEZASI verilmesine,
Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 1 MAÇ SAHA KAPAMA CEZASI ile 50.000.- YTL PARA CEZASI verilmesine,
Cezaların içtimai suretiyle BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında neticeten 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI, 1 MAÇ SAHA KAPAMA CEZASI ve 80.000.- YTL PARA CEZASI verilmesine,
FENERBAHÇE SPOR Kulübünün 29.03.2008 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - FENERBAHÇE Turkcell Süper Lig futbol müsabakasında; taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 5.000.-YTL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada FENERBAHÇE SPOR kulübü hakkında taraftarlarının neden olduğu kötü ve çirkin tezahürat nedeniyle isnad edilen eylemin unsurları oluşmadığından CEZA TAYİNİNE YER OLMADIĞINA,
Karar verilmiştir.
BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında; 29.03.2008 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - FENERBAHÇE Turkcell Süper Lig futbol müsabakasında taraftarların çirkin ve kötü tezahüratta bulunması nedeniyle cezalandırılma istemi ile kurulumuza sevk edilen adı geçen kulübe; daha önce 10.11.2007 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - SİVASSPOR futbol müsabakasında, taraftarların çirkin ve kötü tezahüratta bulunmaları nedeniyle Kurulumuzun 27.11.2007 tarih ve 2007-2008/368 E. ve 2007/530 K. Sayılı kararı ile 30.000.-YTL para cezası verilmiş, 16.12.2007 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - MKE ANKARAGÜCÜ futbol müsabakasında, kötü tezahürat fiili aynı sezon içinde ikinci kez tekrar edildiğinden Kurulumuzun 27.12.2007 tarih ve 2007-2008/519 E. ve 2007/712 K. Sayılı kararı ile F.D.T.nin 31/3 maddesi uyarınca anılan Kulübe 1 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmiş ve bu kararlar kesinleşmiş olmakla, çirkin ve kötü tezahürat fiili aynı sezon içinde 3. kez tekrar edildiğinden F.D.T.nın 31/4. maddesine göre anılan kulübe takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI ile 30.000 YTL PARA CEZASI verilmesine,
Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 1 MAÇ SAHA KAPAMA CEZASI ile 50.000.- YTL PARA CEZASI verilmesine,
Cezaların içtimai suretiyle BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında neticeten 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI, 1 MAÇ SAHA KAPAMA CEZASI ve 80.000.- YTL PARA CEZASI verilmesine,
FENERBAHÇE SPOR Kulübünün 29.03.2008 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - FENERBAHÇE Turkcell Süper Lig futbol müsabakasında; taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 5.000.-YTL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada FENERBAHÇE SPOR kulübü hakkında taraftarlarının neden olduğu kötü ve çirkin tezahürat nedeniyle isnad edilen eylemin unsurları oluşmadığından CEZA TAYİNİNE YER OLMADIĞINA,
Karar verilmiştir.
