Besiktas

Alles zum türkischen Fußball. Süper Lig. Top-Clubs: Galatasaray SK, Fenerbahce SK, Trabzonspor, Besiktas JK.
Ardinho_U-Esk
Moderator
Moderator
Beiträge: 1076
Registriert: 19.10.2006 15:51

08.04.2008 14:08

also aller schlimmstens 4.
was auch gut ist
Wollyhood
Beiträge: 16777134
Registriert: 04.07.2007 16:14

08.04.2008 18:02

4 ist nicht mehr europa oder?
Ga
Gast

08.04.2008 18:02

´doch :!:
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

08.04.2008 19:02

Flaş! Beşiktaş'ın Süper Lig'in 29. haftasında oynadığı Fenerbahçe karşılaşmasında, Siyah Beyazlı taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler ve küfürlü tezahürat nedeniyle, profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş'a 1 maç seyircisiz, 1 maç saha kapama ve toplam 80.000 YTL para cezası verdi.

Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
Wollyhood
Beiträge: 16777134
Registriert: 04.07.2007 16:14

08.04.2008 19:16

Muri hat geschrieben:Flaş! Beşiktaş'ın Süper Lig'in 29. haftasında oynadığı Fenerbahçe karşılaşmasında, Siyah Beyazlı taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler ve küfürlü tezahürat nedeniyle, profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş'a 1 maç seyircisiz, 1 maç saha kapama ve toplam 80.000 YTL para cezası verdi.

Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
was soll dsa sein?
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

08.04.2008 19:18

Wollyhood hat geschrieben:
Muri hat geschrieben:Flaş! Beşiktaş'ın Süper Lig'in 29. haftasında oynadığı Fenerbahçe karşılaşmasında, Siyah Beyazlı taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler ve küfürlü tezahürat nedeniyle, profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Beşiktaş'a 1 maç seyircisiz, 1 maç saha kapama ve toplam 80.000 YTL para cezası verdi.

Kurul bugün başkan Reşat Bostan'ın da katılımı ile İstanbul'da gerçekleşterdiği toplantı sonrasında bu karara vardı. Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak.
was soll dsa sein?
Ich weiß nicht ich hätte gesagt, dass man ein Spiel ohne Fans spielt und eins in einem anderen Stadion doch unten steht ja das hier "Siyah Beyazlılar bu karara göre Süper Lig'in 30. haftasında 11 Nisan cuma günü İnönü Stadı'nda oynanacak olan Gençlerbirliği Oftaş karşılaşması maçında taraftar desteğinden yoksun, Bursaspor karşılaşmasında seyircisiz oynayacak." Ich hab keine Ahnung...
Benutzeravatar
Muri
Moderator
Moderator
Beiträge: 1185
Registriert: 24.02.2007 22:12

08.04.2008 19:21

Hier nochmals die Strafen für BJK und FB von tff.org


BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında; 29.03.2008 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - FENERBAHÇE Turkcell Süper Lig futbol müsabakasında taraftarların çirkin ve kötü tezahüratta bulunması nedeniyle cezalandırılma istemi ile kurulumuza sevk edilen adı geçen kulübe; daha önce 10.11.2007 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - SİVASSPOR futbol müsabakasında, taraftarların çirkin ve kötü tezahüratta bulunmaları nedeniyle Kurulumuzun 27.11.2007 tarih ve 2007-2008/368 E. ve 2007/530 K. Sayılı kararı ile 30.000.-YTL para cezası verilmiş, 16.12.2007 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - MKE ANKARAGÜCÜ futbol müsabakasında, kötü tezahürat fiili aynı sezon içinde ikinci kez tekrar edildiğinden Kurulumuzun 27.12.2007 tarih ve 2007-2008/519 E. ve 2007/712 K. Sayılı kararı ile F.D.T.nin 31/3 maddesi uyarınca anılan Kulübe 1 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası verilmiş ve bu kararlar kesinleşmiş olmakla, çirkin ve kötü tezahürat fiili aynı sezon içinde 3. kez tekrar edildiğinden F.D.T.nın 31/4. maddesine göre anılan kulübe takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI ile 30.000 YTL PARA CEZASI verilmesine,

Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 1 MAÇ SAHA KAPAMA CEZASI ile 50.000.- YTL PARA CEZASI verilmesine,


Cezaların içtimai suretiyle BEŞİKTAŞ A.Ş. SPOR Kulübü hakkında neticeten 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI, 1 MAÇ SAHA KAPAMA CEZASI ve 80.000.- YTL PARA CEZASI verilmesine,


FENERBAHÇE SPOR Kulübünün 29.03.2008 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - FENERBAHÇE Turkcell Süper Lig futbol müsabakasında; taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 5.000.-YTL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada FENERBAHÇE SPOR kulübü hakkında taraftarlarının neden olduğu kötü ve çirkin tezahürat nedeniyle isnad edilen eylemin unsurları oluşmadığından CEZA TAYİNİNE YER OLMADIĞINA,
Karar verilmiştir.
Wollyhood
Beiträge: 16777134
Registriert: 04.07.2007 16:14

08.04.2008 21:41

ich glaube, sie müssen ohne die eigenen fans spielen, aber der gast darf auf seine anhänger zählen.
Benutzeravatar
lion86
Super-Moderator
Super-Moderator
Beiträge: 2381
Registriert: 12.07.2007 17:33

09.04.2008 07:56

Wollyhood hat geschrieben:ich glaube, sie müssen ohne die eigenen fans spielen, aber der gast darf auf seine anhänger zählen.
1 Spiel ohne Zuschauer UND 1 Spiel mit Zuschauer aber der Austragungsort wird woanders sein :!: :!:
Ga
Gast

09.04.2008 12:33

Wollyhood hat geschrieben:4 ist nicht mehr europa oder?
Ich glaub UI-Cup.
Benutzeravatar
Ufuk91
Fussballer des Jahres
Fussballer des Jahres
Beiträge: 2017
Registriert: 18.10.2006 17:38

09.04.2008 12:38

war mal wieder klar ...
Benutzeravatar
lion86
Super-Moderator
Super-Moderator
Beiträge: 2381
Registriert: 12.07.2007 17:33

09.04.2008 13:13

Ufuk91 hat geschrieben:war mal wieder klar ...
bitte sei mal ganz ehrlich ufuk: die strafe ist absolut gerechtfertigt :!:

Zurück zu „Fussball Türkei“