
Beşiktaş - F.Bahçe derbisi öncesi siyah-beyazlı tribünlerdeki büyük hareketlilik dikkat çekti. O hareketliliğin içinde ilginç görüntüler de vardı. Siyah-beyazlı taraftar F.Bahçe'nin Devler Ligi'ndeki rakibi Chelsea'ye desteklerini sunarken, İngiliz ekibinin formaları ve atkılarıyla tribünde yer aldı.

-----------------------------------
Ben hayatimda böyle dingil bir taraftar görmedim. Türküm diye gezmesin bunlar!


