Yes Ardinho hat Recht.
Du wirst mit ihnen Meister.
Zwar etwas schönes aber den Fussball, denn die Mannschaft spielt ist nicht unbedingt schön anzusehen!
Laudrup wäre nicht schlecht,aber der wird bei jedem Verein als nächster Trainer gehandelt.
Außerdem haben große Vereine Interesse an ihm und deshalb denke ich nicht,dass GS erste Wahl wäre.
aber laudrup soll ja gesagt haben, dass er nach der saison sich als erstes mit uns an den tisch setzt
hoffentlich kommt laudrup
ich will auch nicht das daum kommt
laut spor3.com ist Burak Yilmaz von Manisaspor
ernsthaft an einem Wechsel zu GS interessiert
das einzige Problem:
sein Vater will nicht das er zu GS kommt
weil er BJK oder FB fan ist.
Burak hat diese Saison 10 Tore geschossen
und versucht dies am Samstag gege seinen ex.klub zu erhöhen
Wie war das mit Deco zu GS?
Wenn ihn jemand holt dann eher FB!
Kezman'ın yerine Deco
Şampiyonlar Ligi'nde bu sezon elde edilen çeyrek final başarısının ardından gelecek sezon Avrupa'da daha önemli işler yapmayı hedefleyen Fenerbahçe, kendisini bu amaca ulaştırabilecek bir kadro için çalışmalara başladı.
Mateja Kezman'ın yerine dünya çapında bir santrfor almayı planlayan sarı-lacivertli yönetim, orta sahasını da gündemi sarsacak bir transferle güçlendirmek istiyor. Fenerbahçe'nin, kadrosuna katmak için girişimlere başladığı isim, Barcelona ile yollarını ayırmasına kesin gözüyle bakılan Deco. Yönetimin, bir ara Bayern Münih'in de ciddi şekilde ilgilendiği ancak Milan'dan Gennaro Gattuso'yu renklerine bağlaması üzerine vazgeçtiği Portekizli oyuncu için resmi teklifte bulunmaya hazırlandığı öğrenildi.
APPIAH'TA YENİ BİR KRİZ
Appiah'tan boşalacak kontenjanı Deco ile doldurmayı düşünen Fenerbahçe'nin 32 yaşındaki Brezilya kökenli orta saha oyuncusunu Zico ile ikna etmeye çalışacağı bildirildi. Bu arada Appiah'ın da ayrılmak için girişimleri devam ediyor. Ganalı'nın en son FIFA' ya bir mektup yazıp, "Kulüp benim hastalığımı yanlış teşhis etti ve yanlış tedavi uyguladı" diyerek bonservisini istediği, Fenerbahçe'nin de FIFA'ya karşı mektup yazarak savunma yaptığı öğrenildi.