Besiktas
- Ardinho_U-Esk
- Moderator

-
lion86
- Super-Moderator

Beitrag
Beşiktaş'ta, şubat ayında yapılan Olağan İdari ve Mali Genel Kurul toplantısında yönetimi ibra etmeyen 5 kongre üyesi, Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören ve yönetim kuruluna dava açtı.
Yönetimi ibra etmeyen kongre üyeleri Cengiz Sarıkaya, Altay Altın, Atilla Odabaşı, Taşkın Minik ve Teoman Akyıldız adına Avukat Murat Ersöz'ün 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nde dava açtığı bildirildi.
Davanın, Del Bosque davası, Fulya İnşaatı, Aşçıoğlu Firması ile yapılan anlaşma, kira sözleşmeleri ve Fulya Şan Ökten Tesisleri'nin adının değiştirilmek istenmesi konularında açıldığı öğrenildi.
Yönetimi ibra etmeyen kongre üyeleri Cengiz Sarıkaya, Altay Altın, Atilla Odabaşı, Taşkın Minik ve Teoman Akyıldız adına Avukat Murat Ersöz'ün 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nde dava açtığı bildirildi.
Davanın, Del Bosque davası, Fulya İnşaatı, Aşçıoğlu Firması ile yapılan anlaşma, kira sözleşmeleri ve Fulya Şan Ökten Tesisleri'nin adının değiştirilmek istenmesi konularında açıldığı öğrenildi.
- DeiviDeSouza99
- In der Jahrhundertelf

- Ardinho_U-Esk
- Moderator

Beitrag
also ich mein damit gegen alle bjk, fb, gs, tbz
haben die allgemein glück
aber trzdm würde GS es schaffen denke ich
zu den riesengroßen .-P ne scherzMuri hat geschrieben:Gehört GS wohl nicht zu den großen?Ardinho_U-Esk hat geschrieben:hmm die haben wohl einfach nur Glück gegen die großen
aber ich denke GS würde gewinnen
also ich mein damit gegen alle bjk, fb, gs, tbz
haben die allgemein glück
aber trzdm würde GS es schaffen denke ich
-
Muri
- Moderator

Beitrag
GS wird denke ich nicht mal gegen Pendik spielenArdinho_U-Esk hat geschrieben:zu den riesengroßen .-P ne scherzMuri hat geschrieben:Gehört GS wohl nicht zu den großen?Ardinho_U-Esk hat geschrieben:hmm die haben wohl einfach nur Glück gegen die großen
aber ich denke GS würde gewinnen
also ich mein damit gegen alle bjk, fb, gs, tbz
haben die allgemein glück
aber trzdm würde GS es schaffen denke ich
